Gør det nemt at indhente korrekt dokumentation fra boligansøgere

Nemt for udlejer, nemt for ansøger
Når en bolig skal udlejes opsætter din organisation krav og fortrin, som kommende beboerne skal dokumentere for at komme i betragtning – eksempelvis foto af sundhedskort, lønsedler og pas fra alle i familien.

Opsætningen i BoligDok er hurtig og brugervenlig og foretages i en webformular på skærmen, som er tilpasset jeres forhold.

Ansøgere accepterer boligtilbuddet på jeres webportal og sendes automatisk videre til BoligDok. Her guides de til at uploade alle deres dokumenter, som boligen kræver. Og når alt er på plads, sender de ansøgningen afsted inkl. dokumentation.

Efter ansøgningsfristen ser og arbejder organisation med en overskuelig, prioriteret liste. Her kan de se alle ansøgeres oplysninger, hvilke krav og/eller fortrin de opfylder – samt tjekke deres dokumentation online.

BoligDok opfylder naturligvis GDPR-regler 100%.

BoligDok er en betydelig lettelse for os

Når ansøgningsfristen er nået har vi en nem oversigt, og kan hurtigt se hvem der er vores næste lejer.
Susanne Lumbye Jensen

Chef for digital forretningsudvikling og IT, Fyns Almennyttige Boligselskab

Udviklet sammen med Boligøen.dk
BoligDok er lavet i et samarbejde med Boligøen.dk – Fyns almene boligportal, og benyttes i dag til alle foreningens udlejninger, hvor der kræves dokumentation fra ansøgere.

Eksempel på ansøgerliste hos Boligøen.dk bl.a. med status på opfyldelse af dokumentationskrav til en ledig bolig.

Plugin til “Den fælles opnotering”
BoligDok virker som et plugin til “Den fælles opnotering” og kan med fordel benyttes af boligorganisationer, som stiller krav til deres ansøgere om dokumentation.

Systemet er en såkaldt cloudløsning, der nemt implementeres i boligorganisationers setup og arbejdsgange.

Fordele for boligorganisationer


  • Arbejde med dokumentation sættes på autopilot
  • Udviklet i samarbejde med Boligøen.dk
  • Integreret med onlinesystemet Den fælles opnotering
  • Nemt og brugervenligt
  • 100% GDPR-venligt

Fordele for ansøgere


  • Hjælp til ansøgningsprocessen
  • Guide til dokumentation
  • Bekræftelse af korrekt dokumentation
  • Hurtigere svar
Mere info?
Ring og få en snak på tlf. 44 47 14 60 eller skriv til support@infocd.dk – vi glæder os til at høre fra dig.

InfoCD A/S · Skovdiget 4B · 2880 Bagsværd · Tlf. 44 47 14 60 · support@infocd.dk