Fundamentet for den digitale virksomhed

Virksomheden er digital, men posten kommer stadig i papirform. 

Virksomheder bliver i stadig større omfang digitale, men modtager fortsat store mængder post i papirform. InfoCD leverer systemet, der sikrer, at alle dokumenter er digitale, og virksomheden kan opnå store fordele med øget effektivitet og maksimal videndeling.

InfoScan er InfoCD’s system til scanning, registrering og håndtering af papirpost udefra.

Dokumenter bliver tilgængelige for alle medarbejdere og nemme at finde. Dokumenterne kan både printes, sendes med e-mail og faxes.

Med InfoScan elimineres de store bunker af post på skrivebordet, dokumenter forsvinder ikke og arbejdsgange effektiviseres markant med øget videndeling og begrænsning af spildtid brugt på søgning. Tid og ressourcer, der i stedet kan fokuseres på virksomhedens kerneforretning.

InfoScan fungerer med alle scannere og databaser og kan sættes op til læsning af stregkoder for endnu mere effektiv arkivering.

InfoCD leverer individuelle løsninger og sørger for, at virksomheden får netop den opsætning, der passer til jeres ønsker og behov. Det er det, vi kalder WYNIWYG: What You Need Is What You Get!

Fordele


  • Fuld digitalisering
  • Nem arkivering
  • Optimal videndeling
  • Effektive arbejdsgange
  • Understøtter alle scannere, databaser og netværk
  • Fuld skalérbarhed
  • Fleksibel med mange opsætningsmuligheder
  • Mulighed for læsning af stregkode
Mere info?
Ring og få en snak på tlf. 44 47 14 60 eller skriv til support@infocd.dk – vi glæder os til at høre fra dig.

Se produktblad

InfoCD A/S · Skovdiget 4B · 2880 Bagsværd · Tlf. 44 47 14 60 · support@infocd.dk