Automatisk hentning og fordeling af Digital Post

Digital Post leveres automatisk til de rette medarbejdere
Administrerer I flere selskaber, henter DigitalPostGrabber posten til dem alle. Slip samtidig for login med NemID, certificeringsnøgler på forskellige pc’ere osv.

I sparer altså værdifuld tid og ressourcer samt får en mere sikker og ensartet fordeling af jeres digitale post. DigitalPostGrabber bliver tilpasset netop jeres virksomheds behov.

Postregler opsættes nemt og hurtigt
De forskellige postregler i DigitalPostGrabber opsættes nemt og hurtigt, og kan løbende tilpasses som I ønsker det.

Eksempelvis en simpel regel, der sender post fra Ejendomsstyrelsen, til netop den person eller afdeling, der er ansvarlig for ejendomsforhold. Eller også mere komplekse regler; fx søgninger i postindhold og vedhæftede filer eller udnyttelse af attentionformat m.m.

Er en postmeddelelse ikke omfattet af en regel, bliver den naturligvis automatisk lagt i en hovedpostkasse til senere fordeling.

Eliminerer fejl og giver store besparelser
Loven om Digital Post omfatter boligforeninger og private virksomheder, kommunale institutioner og myndigheder. Derfor lander stadig mere post i jeres virksomheds digitale postkasse på portaler som fx Virk.dk, med et øget forbrug af medarbejderressourcer til følge.

DigitalPostGrabber-løsningen sikrer et effektivt og optimalt digitalt postflow – samtidig eliminerer I fejl og kan opnå store besparelser.

Kontakt os venligst for en præsentation tilrettet jeres virksomhed.

Fordele


  • Berigelsesfunktionalitet, som sikrer, at tekst og meta-data og bliver brugbare for regler
  • Postemnet videresendes til netop de, der er ansvarlige for henvendelser relateret til emne og afsender
  • Mulighed for opsætning af flere, komplekse regler
  • Et lærende system, der hjælper med at opstiller nye og bedre fordelingsregler
  • Fremtidssikret løsning for modtagelse af post fra andre kanaler i fremtiden
  • Aflevering til fx ESDH-løsninger, OIO Sag og Dokument Service(s)
  • Mulighed for implementering af yderligere berigelsesfunktioner

Mere info?
Ring og få en snak på tlf. 44 47 14 60 eller skriv til support@infocd.dk – vi glæder os til at høre fra dig.

Se produktblad

InfoCD A/S · Skovdiget 4B · 2880 Bagsværd · Tlf. 44 47 14 60 · support@infocd.dk